torsdag 24. april 2014

Kjersti Gunnersen Aspaas

  
                                                                       
Yndlingsfarge: Lilla          
Favorittmat: Pizza og tapas
Jeg drømmer om: Drømmen min virker kanskje litt smålig for dere som bor i litt siviliserte strøk J. Jeg som nå bor på en gammel stor gård på Jonsvatnet med brønn (som stort sett er tom) drømmer om ett nytt hus med konstant vanntilførsel. Ellers er drømmen min at jeg skal fortsette å våkne hver dag og glede meg til å gå på jobb.
Litt mer om meg:
Jeg har studert fritidspedagogikk på høyskolen i Vestfold (Tønsberg) og jeg har studert reiseliv på høyskolen i Finmark (Alta). Jeg har tidligere jobbet som fritidsassistent, støttekontakt, jobbet for CP-foreninga i Trondheim og jobbet på Byåsen Skole før jeg starta her på Vikåsen Skole i 2000. Ellers så har jeg  vært sauebonde på fritida J
Interessene mine er trening, stort sett løping i flotte omgivelser rundt drikkevannet i Trondheim. Ellers har jeg vært aktiv langrennsløper i mine yngre dager og trives godt med det ennå. Ikke i det samme tempoet som tidligere da, nå har jeg tross alt med meg to jenter , 1 hund og en mann som absolutt ikke har vært en aktiv langrennsløper. Jeg spiller i korps og det har jeg og drevet med i mange år. Jeg startet i Solbakken Skolekorps før jeg gikk over til Ranheim musikkforening og Trondheim Politiets Brassband. Nå spiller jeg i Bratsberg Voksenkorps. Jeg er interessert i oppussing som seg hør og bør når man bor på en gammel gård der alt må flikkes og pusses på . Jeg er også stor på å skifte ut møbler ( finn.no er nesten min beste venn). I og med at jeg bor på gård og har drevet med sau har jeg jo selvfølgelig også  en Border Collie som gjerne skulle vært stimulert 24 timer i døgnet, for ikke å gå på veggen. Jeg har også 2 jenter på 7 og 11 år. De er aktive i idrett begge to , så det går med en del timer på div håndballbaner, fotballbaner og friidrettsanlegg.
Jeg jobber nå som tiltakskoordinator på sfo. Det betyr at jeg jobber med å utarbeide tiltaksplaner og setter i gang tiltak for barn som trenger litt ekstra støtte i hverdagen. Jeg  jobber en del  med  smågrupper med barn og vi har en del morsomme/ koselige prosjekt. Vi bygger, spiller, leker oss i gymsalen og baker litt.
Motto: I og med at jeg bor der ingen skulle tru at nokon kunne bu, så er det ikke så mye som skal til av komfort før man føler at: "det her e næssen som i byyn".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar