torsdag 24. april 2014

Monica Leknes

 

Yndlingsfarge: Lys lilla (lavendel)

Favorittmat: Laktosefri risengrynsgrøt
Jeg drømmer om: Sol og varme

Litt mer om meg:
Jeg er utdannet barnevernspedagog, og har valgt å fordype meg i diagnosen autisme. Jeg har tidligere jobbet noen år i barnehage og hatt ansvar for barn med spesielle behov der, og jeg har praksis fra skole, hvor jeg hadde ansvaret for barn med sammensatte diagnoser. Jeg har kurs i barn & rom, ergonomi & pedagogikk, fysisk konflikthåndtering, og barns motoriske utvikling. På videregående gikk jeg musikk, dans og drama med hovedvekt på sang og drama. Jeg har også tatt brattkort (sikringskurs i klatring).

Jeg liker å skape noe. Altså liker jeg formingsaktiviteter, og de gangene jeg er med på en aktivitet på SFO så er det gjerne noe sånt. Jeg liker også adrenalinfylte aktiviteter. Jeg har derfor gult belte i judo. Jeg har vært på en jorda-rundt reise og der fikk jeg gjort mye av det jeg synes er morsomt. Jeg har vært på rafting, jeg har hoppa i strikk 47 m. ned, jeg har kjørt zip line, jeg har klappa en tiger, jeg har ridd på elefant, jeg har svømt med ville delfiner. Jeg har dykka ned på 15 m. dyp. Jeg har vært på regnskogsafari og en tre-dagers seiltur som mannskap.
Jeg er gift og har en sønn som heter Adrian.
Motto: Livet er til for å leves.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar