torsdag 24. april 2014

Nina Wold - også kalt sjefen for 4-basen :-)




 
Yndlingsfarge: Elsker friske farger om sommeren, men er nok litt kjedeligere på vinteren, og trekker mye i svart og hvit.

Favorittmat: Jeg elsker alt som kommer fra havet, skjell i alle farger og fasonger,reker,krabbe, Blekksprut,fisk,osv....

Jeg drømmer om: å bo i Italia, på et stort slott (på vinteren, for vår og sommer må vi ha i Norge) når jeg blir gammel, med masse gode venner og barn og barnebarn rundt meg.


Litt mer om meg:
Bakgrunn fra regnskap, og jeg tror nok jeg har en sans for orden fra dette yrket som jeg har tatt med meg i jobben på vikåsen SFO. Forutsigbarhet, tilretteleggelse og sansen for system er noe som kan gjøre dagen lettere både for voksne og barn. Da jeg begynte å jobbe med barn på skole og SFO følte jeg at jeg var kommet på rett hylle...

Jeg har et brennende engasjement for barn som har flere utfordringer enn andre, og jeg har vært på flere kurs i forhold til forskjellige diagnoser og fått ulike arbeidsverktøy. I mange år har jeg jobbet tett på barn med Downs Syndrom, både i skole og SFO. Dette arbeidet har gitt meg mange fantastiske muligheter og opplevelser til å møte mennesker som har beriket mitt liv <3 og fremdeles gjør!

Elsker å lage mat og bake, og har vært på flere kurs i forhold til dette igjennom jobb. Jeg liker å la barna prøve seg på kjøkkenet, og barna elsker det! Det blir stadig travlere i hverdagen så det å gi barna muligheten til å prøve, smake og søle litt er en viktig oppgave for meg. Ettersom jeg jobber mye med de største barna blir det ofte vi gjør ting som de eldste liker å holde på Med. Alt fra aktiviteter i gymsal, lage kreative ting gjerne fra gjennbruksmaterialer, sykkeltur,dans og morro! Jeg er stolt av å ha klart å ta bratt-kortet, selv om jeg nok lider av litt høydeskrekk..

Har vært tillitsvalgt i snart 7 år og har lært masse om arbeidslivspørsmål både igjennom kurs, personalsaker og personlig interesse.

 Jeg har vært mamma i 20 år ,og med to gutter som har vært aktiv i sport ,og glad i friluftsliv, er dette noe som jeg tar med meg I arbeidet mitt. Jeg har også Mange år som lagkontakt, og engasjert forelder;-) På fritida er jeg mye opptatt med trening, danser zumba, går tur med hund og kaill, koser meg på hytta vår og elsker å gå på Kino!!

Motto: Vær mot andre som du vil andre skal være med deg... Det er så enkelt som det!

            Bry deg !
            Aksepter at vi er forskjellige!
            Love life <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar