torsdag 24. april 2014

Ted Sæther - avdelingsleder Vikåsen SFO - alias Superted og Teddybjørn


 

Yndlingsfarge:Blå
Favorittmat: Baccalao
Jeg drømmer om: En sjø og fjære SFO, med hus på stranda og båt på bryggaJ
Litt mer om meg:
Tok  historie grunnfag hvor det ble vanskelig å sitte stille og holde seg våken på samme tidJ
Derfor valgte jeg å starte på førskolelæreutdanninga ved DMMH  i 1995, etter  anbefaling om å prøve noe som var rettet mot arbeid med barn. Stortrivdes der og skjønte at dette var der rette for meg!  Ferdigutdannet jobbet jeg 2 år i en barnehage i Oslo før jeg søkte jobb som avdelingsleder på Vikåsen Skolefritidsordning i august 2000. Her har jeg  fått utfordringer og har det som plommen i egget!

Har hytte ved sjøen hvor jeg drar nesten hver helg. Koser meg stort når jeg ligger utpå i båten og fisker! Med denne bakgrunnen startet jeg med ei «Fjærauke» på Vikåsen SFO . Det har blitt en tradisjon at vi flytter hele SFOen ned i Rotvollfjæra den første uka av sommerferien.
 
Motto: Det ordne sæ!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar