fredag 25. april 2014

Julian Borgersen


 

Yndlingsfarge: Blå

Favorittmat: Pasta og eller alt som er spiselig. Eller ikke spiselig for den saks skyld.
Jeg drømmer om: Et par ekstra centimeter.
Litt mer om meg:                                                                                                                                                  Er Barne og ungdomsarbeider. Jeg er en aktiv klatremus som bruker mye tid i klatrehallen. Jeg har brattkort og en del andre kurs som omfatter klatring, rappellering og sikkerhet rundt dette. Jeg har tidligere jobbet på Barneverns institusjoner.
Jeg har vært aktiv fotballspiller som har spilt litt rundt omkring. Blant annet i Trond, Ranheim, Rosenborg JR, Hødd, Ålesund og Skeid.
Jeg er også en rutinert klatrer som har besteget noen fjell. Har også kun igjen et par ruter i klatre hallen som jeg ikke har besteget. Er interessert i friluft og skog og mark. Geocaching er også en morsom fritids syssel. Dette er noe jeg tar med meg til barna og gir de muligheten til å få prøve noe nytt. Dette er morsomme utfordringer både psykisk og fysisk.

Jeg er far til en, snart til to og er 29 år resten av livet.
Motto: Du lever i dag, så grip dagenJ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar