torsdag 24. april 2014

Tom Ivan Myhre - alias Tommen

 


Tommen er av en mer ordknapp variant :-) :
Yndlingsfarge: Candy lilla
Favorittmat:  Entrecote med fløtegratinerte poteter
Jeg drømmer om:  Vinne lotto og reise jorden rundt.

Litt om meg selv:

  • 11 år i 4H, ferdig som alumn.
  • Min første jobb var v/ Kvisslabakken Skole
  • Sommer jobb v/ avlastnings bolig
  • Jobbet 1 år v/Sfo i Ålesund
  • Jobbet ved Vikåsen Sfo  siden 2001- 2011
  • Jobbet ett år v/ Grønmyr bhg 2011- 2012
  • Jobbet  ved Vikåsen Sfo 2012 - fortsatt i arbeid.

Jeg har vært ide-innehaver for Zipline-prosjektene og Vikåsen er den eneste SFO i Norge med egen Zipline i vår skala. Jeg har også vært med og bygget opp Friluft forøvrig slik det er i dag.
Andre interesser er hytteliv- utedo, ikke tv, ikke tlf, fiske i elv og på fjellet, sove ut under åpen himmel, m.m. Liker klatring , RC og lider av HIFI-dilla.

Mottoet mitt er: Årne sæ sekkert!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar