torsdag 24. april 2014

Knut Frengen - alias Mr. Veritas


 


Yndlingsfarge: Blå
Favorittmat: Taco
Jeg drømmer om: Et akvarium på 5000 liter.
Litt mer om meg:
Har ingen utdannelse som retter seg direkte mot barn. Har vært sterkt tilknyttet basketball i perioden 1980-2000. Var med i oppstarten av minibasket i Trondheim og har vært trener for flere yngre lag i denne perioden. Har deltatt på forskjellige kurs i SFO-regi som omhandler ulike aktiviteter/tema som faller under arbeid med barn. Har i alle år, siden jeg begynte på Vikåsen i 1994, arbeidet både i skolen med barn som trenger ekstra oppfølging av ulik grad og selvfølgelig som barneveileder på SFO. Har hatt ulike arbeidsoppgaver som leder på SFO. I noen perioder som avdelingsleder/baseleder og også som  aktivitetsansvarlig/uteansvarlig.

Jeg har veldig mange forskjellige og ulike interesser. Mye er basert på egne tidligere fritidsinteresser og noe har kommet til i løpet av min tid her på Vikåsen. Jeg kan nevne generell idrett, musikk, teater/drama, uteliv, forming/sløyd, bilde/film/video, teknikk, data og mye mer. Har vært initiativtaker, handyman og pådriver og til å opparbeide friluftsbasen, sykkelløypa, miljøvogna, utelekevogna og teaterscenen.
På fritiden nå for tiden går det på akvarium og fotball. Helgene tilbringes stort sett på hytta ved sjøen der batteriene lades godt opp til ukas høye aktivitetsnivå.
Kan vel si at min kreativitet og nysgjerrighet har dyrket fram alle mine interesser.
Kallenavnet mitt dukker ofte opp når sikkerhet er tema på SFO. Man kan aldri tenke nok på sikkerhet.

Motto: Ingenting er umulig. Det kan bare muligens ta litt lengere tid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar